Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2010 Perşembe

Bu tür haberler beni pek korkutmuyor...

"Okyanuslarda korkutan gelişme

A.A 29 Temmuz 2010
Okyanuslarda korkutan gelişme
Okyanuslardaki bezin zincirinin temel önemdeki halkası olan, yeryüzündeki yaşamın devamı açısından da kilit öneme sahip olan bitkisel planktonların (fitoplankton) hızla azaldığı belirlendi."

Yukarıda okuduğumuz türden haberler beni dünyanın geleceği yönünden pek korkutmuyor açıkçası. Biz yaptığımız kötülüğü dünyaya değil insan varlığığına yapıyoruz. Dünya nasıl olsa bizden ve dengesini bozan unsurlardan kurtulup dengesini tekrar kuracak. nasıl bu kadar emin olabiliyorum. Güneş gibi bir akkor halinden çıkıp da üzerinde bu kadar canlı varlık çeşitliliğine ve inanılmaz dengesine sahip hale gelen bir ekosistem beni hiç korkutmuyor açıkçası. Ha insanoğlu korksun, ayrı dava! Ama dünya için hiç mi hiç endişelenmiyorum. Onunla barışık yaşarsak uzun yaşarız. Ters gidersek kısa yaşarız. Ama o hep yaşar.

Hiç yorum yok: